Твоя библиотека
Главная
Список разделов
Популярное
Главная
Список разделов
Раздел: классический маркетинг
Three Threats to Brand Relevance. Strategies That Work
The Handbook of Online and Social Media Research. Tools and Techniques for Market Researchers
Social Media Rules of Engagement. Why Your Online Narrative is the Best Weapon During a Crisis
Managing Customers Through Economic Cycles
What You Need to Know About Marketing
Essential Tools for Operations Management. Tools, Models and Approaches for Managers and Consultants
The Marketing Pathfinder. Key Concepts and Cases for Marketing Strategy and Decision Making
Маркетинг: новые тенденции и перспективы
The Persuasion Code. How Neuromarketing Can Help You Persuade Anyone, Anywhere, Anytime
AI for Marketing and Product Innovation. Powerful New Tools for Predicting Trends, Connecting with Customers, and Closing Sales
Маркетинговые исследования 3-е изд., пер. и доп. Учебник для бакалавров
Innovative Team Selling
The Marketing of Technology Intensive Products and Services
The Art and Science of Interpreting Market Research Evidence
...And the Clients Went Wild!
Welcome to the Creative Age
How to Make Brilliant Stuff That People Love ... and Make Big Money Out of It
The Marketing Director's Role in Business Planning and Corporate Governance
Logos and No Gos
Conversations with Marketing Masters
Cadbury's Purple Reign
Brand Innovation Manifesto
Scenarios in Marketing
Value-based Marketing
Creating Market Insight
Customer Management Excellence
Customize the Brand
New Consumer Marketing
Agency Account Handling
Pricing on Purpose
The Global Market
Breakthrough Zone
Brand Stretch
Passion Branding
Inbound Content
The Brandgym
The Revenue Acceleration Rules
Быстрый старт агента по недвижимости
Международный маркетинг
Курс Маркетинг и продажи трубопроводной арматуры. Модуль 3. Что мы продаем?
Курс «Маркетинг и продажи трубопроводной арматуры». Модуль 5. Управление эффективным поставками
Курс «Маркетинг и продажи трубопроводной арматуры». Модуль 6. Реагирование на внешние факторы
Курс «Маркетинг и продажи трубопроводной арматуры». Модуль 7. Выполнение обещаний
Курс «Маркетинг и продажи трубопроводной арматуры». Модуль 8. Планирование хороших отношений
Маркетинг на автомобильном транспорте 3-е изд., испр. и доп. Учебное пособие для СПО
Маркетинг услуг на примере туристического бизнеса. Часть 1: маркетинговые исследования
Инновационный маркетинг 2-е изд., пер. и доп. Учебник для вузов
Промышленный (B2B) маркетинг 2-е изд. Учебник и практикум для вузов
Разработка маркетинговой стратегии юридической компании
50 лайфхаков по созданию и развитию личного бренда
1
2
3
4
5
6