Раздел: классический маркетинг

Three Threats to Brand Relevance. Strategies That Work. David Aaker A.

Three Threats to Brand Relevance. Strategies That Work

The Handbook of Online and Social Media Research. Tools and Techniques for Market Researchers. Ray  Poynter

The Handbook of Online and Social Media Research. Tools and Techniques for Market Researchers

Social Media Rules of Engagement. Why Your Online Narrative is the Best Weapon During a Crisis. Nicole  Matejic

Social Media Rules of Engagement. Why Your Online Narrative is the Best Weapon During a Crisis

Managing Customers Through Economic Cycles. John  McKean

Managing Customers Through Economic Cycles

What You Need to Know About Marketing. Simon  Middleton

What You Need to Know About Marketing

Essential Tools for Operations Management. Tools, Models and Approaches for Managers and Consultants. Salameh Malik

Essential Tools for Operations Management. Tools, Models and Approaches for Managers and Consultants

The Marketing Pathfinder. Key Concepts and Cases for Marketing Strategy and Decision Making. David Stewart W.

The Marketing Pathfinder. Key Concepts and Cases for Marketing Strategy and Decision Making

Маркетинг: новые тенденции и перспективы. Марина Очковская

Маркетинг: новые тенденции и перспективы

The Persuasion Code. How Neuromarketing Can Help You Persuade Anyone, Anywhere, Anytime. Christophe  Morin

The Persuasion Code. How Neuromarketing Can Help You Persuade Anyone, Anywhere, Anytime

AI for Marketing and Product Innovation. Powerful New Tools for Predicting Trends, Connecting with Customers, and Closing Sales. A. Pradeep K.

AI for Marketing and Product Innovation. Powerful New Tools for Predicting Trends, Connecting with Customers, and Closing Sales

Маркетинговые исследования 3-е изд., пер. и доп. Учебник для бакалавров. Анатолий Владимирович Коротков

Маркетинговые исследования 3-е изд., пер. и доп. Учебник для бакалавров

Innovative Team Selling. Eric  Baron

Innovative Team Selling

The Marketing of Technology Intensive Products and Services. Patrick  Corsi

The Marketing of Technology Intensive Products and Services

The Art and Science of Interpreting Market Research Evidence. J. Fletcher H.

The Art and Science of Interpreting Market Research Evidence

...And the Clients Went Wild!. Maribeth  Kuzmeski

...And the Clients Went Wild!

Welcome to the Creative Age. Группа авторов

Welcome to the Creative Age

How to Make Brilliant Stuff That People Love ... and Make Big Money Out of It. Группа авторов

How to Make Brilliant Stuff That People Love ... and Make Big Money Out of It

The Marketing Director's Role in Business Planning and Corporate Governance. Группа авторов

The Marketing Director's Role in Business Planning and Corporate Governance

Logos and No Gos. Группа авторов

Logos and No Gos

Conversations with Marketing Masters. Laura  Mazur

Conversations with Marketing Masters

Cadbury's Purple Reign. Группа авторов

Cadbury's Purple Reign

Brand Innovation Manifesto. Группа авторов

Brand Innovation Manifesto

Scenarios in Marketing. Laurie  Young

Scenarios in Marketing

Value-based Marketing. Группа авторов

Value-based Marketing

Creating Market Insight. Paul  Raspin

Creating Market Insight

Customer Management Excellence. Группа авторов

Customer Management Excellence

Customize the Brand. Группа авторов

Customize the Brand

New Consumer Marketing. Группа авторов

New Consumer Marketing

Agency Account Handling. Группа авторов

Agency Account Handling

Pricing on Purpose. Группа авторов

Pricing on Purpose

The Global Market. Rohit  Deshpande

The Global Market

Breakthrough Zone. Roy  Langmaid

Breakthrough Zone

Brand Stretch. Группа авторов

Brand Stretch

Passion Branding. Neill  Duffy

Passion Branding

Inbound Content. Группа авторов

Inbound Content

The Brandgym. Группа авторов

The Brandgym

The Revenue Acceleration Rules. Shashi  Upadhyay

The Revenue Acceleration Rules

Быстрый старт агента по недвижимости. Вячеслав Александрович Егоров

Быстрый старт агента по недвижимости

Международный маркетинг. Группа авторов

Международный маркетинг

Курс Маркетинг и продажи трубопроводной арматуры. Модуль 3. Что мы продаем?. Станислав Львович Горобченко

Курс Маркетинг и продажи трубопроводной арматуры. Модуль 3. Что мы продаем?

Курс «Маркетинг и продажи трубопроводной арматуры». Модуль 5. Управление эффективным поставками. Станислав Львович Горобченко

Курс «Маркетинг и продажи трубопроводной арматуры». Модуль 5. Управление эффективным поставками

Курс «Маркетинг и продажи трубопроводной арматуры». Модуль 6. Реагирование на внешние факторы. Станислав Львович Горобченко

Курс «Маркетинг и продажи трубопроводной арматуры». Модуль 6. Реагирование на внешние факторы

Курс «Маркетинг и продажи трубопроводной арматуры». Модуль 7. Выполнение обещаний. Станислав Львович Горобченко

Курс «Маркетинг и продажи трубопроводной арматуры». Модуль 7. Выполнение обещаний

Курс «Маркетинг и продажи трубопроводной арматуры». Модуль 8. Планирование хороших отношений. Станислав Львович Горобченко

Курс «Маркетинг и продажи трубопроводной арматуры». Модуль 8. Планирование хороших отношений

Маркетинг на автомобильном транспорте 3-е изд., испр. и доп. Учебное пособие для СПО. Александр Афанасьевич Бачурин

Маркетинг на автомобильном транспорте 3-е изд., испр. и доп. Учебное пособие для СПО

Маркетинг услуг на примере туристического бизнеса. Часть 1: маркетинговые исследования. Юлия Правик

Маркетинг услуг на примере туристического бизнеса. Часть 1: маркетинговые исследования

Инновационный маркетинг 2-е изд., пер. и доп. Учебник для вузов. Дмитрий Валерьевич Тюрин

Инновационный маркетинг 2-е изд., пер. и доп. Учебник для вузов

Промышленный (B2B) маркетинг 2-е изд. Учебник и практикум для вузов. Анна Михайловна Чернышева

Промышленный (B2B) маркетинг 2-е изд. Учебник и практикум для вузов

Разработка маркетинговой стратегии юридической компании. Вадим Геннадьевич Залевский

Разработка маркетинговой стратегии юридической компании

50 лайфхаков по созданию и развитию личного бренда. Дарья Шанс

50 лайфхаков по созданию и развитию личного бренда