Раздел: классический маркетинг

Маркетинг и современность. Актуальные маркетинговые технологии в развитии российской экономики. Сборник научных статей. Сборник статей

Маркетинг и современность. Актуальные маркетинговые технологии в развитии российской экономики. Сборник научных статей

Маркетинг. Учебник и практикум для прикладного бакалавриата. Наталья Петровна Реброва

Маркетинг. Учебник и практикум для прикладного бакалавриата

Фармацевтический маркетинг. Учебное пособие для бакалавриата и магистратуры. Маргарита Ефимовна Добрусина

Фармацевтический маркетинг. Учебное пособие для бакалавриата и магистратуры

Психология рекламы. Б. Р. Мандель

Психология рекламы

Маркетинг. Николай Гавриленко

Маркетинг

Управление маркетингом 4-е изд., пер. и доп. Учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры. Тамара Петровна Данько

Управление маркетингом 4-е изд., пер. и доп. Учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры

Маркетинг. Учебник для бакалавров. Сергей Владимирович Мхитарян

Маркетинг. Учебник для бакалавров

Брендинг. Учебник для бакалавров. Анна Михайловна Чернышева

Брендинг. Учебник для бакалавров

Маркетинг территорий. Учебник и практикум для академического бакалавриата. Дмитрий Валерьевич Тюрин

Маркетинг территорий. Учебник и практикум для академического бакалавриата

Управление результативностью маркетинга 2-е изд., пер. и доп. Учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры. Ольга Константиновна Ойнер

Управление результативностью маркетинга 2-е изд., пер. и доп. Учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры

Брендинг 2-е изд., пер. и доп. Учебник и практикум для прикладного бакалавриата. Светлана Васильевна Карпова

Брендинг 2-е изд., пер. и доп. Учебник и практикум для прикладного бакалавриата

Маркетинг для профессионалов: практический курс. Учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры. Евгений Петрович Голубков

Маркетинг для профессионалов: практический курс. Учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры

Маркетинг 3-е изд., пер. и доп. Учебник для академического бакалавриата. Ольга Николаевна Жильцова

Маркетинг 3-е изд., пер. и доп. Учебник для академического бакалавриата

Маркетинговые исследования: теория и практика. Учебник для прикладного бакалавриата. И. А. Фирсова

Маркетинговые исследования: теория и практика. Учебник для прикладного бакалавриата

Маркетинговые исследования. Учебник для СПО. Дмитрий Валерьевич Тюрин

Маркетинговые исследования. Учебник для СПО

Международный маркетинг. Учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры. Никита Андреевич Ломагин

Международный маркетинг. Учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры

Маркетинг. Иван Акулич

Маркетинг

Маркетинговые исследования. Теория и практика 2-е изд., пер. и доп. Учебник для вузов. Ефим Борисович Галицкий

Маркетинговые исследования. Теория и практика 2-е изд., пер. и доп. Учебник для вузов

Маркетинг. Коллектив авторов

Маркетинг

Международный маркетинг. Основы теории. Учебник для бакалавриата и магистратуры. Джамиля Фатыховна Скрипнюк

Международный маркетинг. Основы теории. Учебник для бакалавриата и магистратуры

Управление маркетингом 2-е изд., испр. и доп. Учебник и практикум для академического бакалавриата. Татьяна Леонидовна Короткова

Управление маркетингом 2-е изд., испр. и доп. Учебник и практикум для академического бакалавриата

Бренд-менеджмент. Учебник и практикум для академического бакалавриата. Елена Анатольевна Пономарёва

Бренд-менеджмент. Учебник и практикум для академического бакалавриата

Современные модели маркетинга 2-е изд., испр. и доп. Учебное пособие для вузов. Надежда Яковлевна Калюжнова

Современные модели маркетинга 2-е изд., испр. и доп. Учебное пособие для вузов

The Accidental Marketer. Power Tools for People Who Find Themselves in Marketing Roles. Tom  Spitale

The Accidental Marketer. Power Tools for People Who Find Themselves in Marketing Roles

The Brian Solis Digital Reader. Brian  Solis

The Brian Solis Digital Reader

Inbound Marketing, Revised and Updated. Attract, Engage, and Delight Customers Online. Brian  Halligan

Inbound Marketing, Revised and Updated. Attract, Engage, and Delight Customers Online

Gamechangers. Creating Innovative Strategies for Business and Brands; New Approaches to Strategy, Innovation and Marketing. Peter  Fisk

Gamechangers. Creating Innovative Strategies for Business and Brands; New Approaches to Strategy, Innovation and Marketing

Buyer Personas. How to Gain Insight into your Customer's Expectations, Align your Marketing Strategies, and Win More Business. Adele  Revella

Buyer Personas. How to Gain Insight into your Customer's Expectations, Align your Marketing Strategies, and Win More Business

Social Media Marketing For Dummies. Shiv  Singh

Social Media Marketing For Dummies

Predictive Marketing. Easy Ways Every Marketer Can Use Customer Analytics and Big Data. Omer  Artun

Predictive Marketing. Easy Ways Every Marketer Can Use Customer Analytics and Big Data

Chief Customer Officer 2.0. How to Build Your Customer-Driven Growth Engine. Jeanne Bliss

Chief Customer Officer 2.0. How to Build Your Customer-Driven Growth Engine

The Rise of the Platform Marketer. Performance Marketing with Google, Facebook, and Twitter, Plus the Latest High-Growth Digital Advertising Platforms. John Lee

The Rise of the Platform Marketer. Performance Marketing with Google, Facebook, and Twitter, Plus the Latest High-Growth Digital Advertising Platforms

Customer-Centric Marketing. Build Relationships, Create Advocates, and Influence Your Customers. Aldo  Cundari

Customer-Centric Marketing. Build Relationships, Create Advocates, and Influence Your Customers

Experiential Marketing. Secrets, Strategies, and Success Stories from the World's Greatest Brands. Kerry  Smith

Experiential Marketing. Secrets, Strategies, and Success Stories from the World's Greatest Brands

Hacking Marketing. Agile Practices to Make Marketing Smarter, Faster, and More Innovative. Scott  Brinker

Hacking Marketing. Agile Practices to Make Marketing Smarter, Faster, and More Innovative

The Art of Digital Marketing. The Definitive Guide to Creating Strategic, Targeted, and Measurable Online Campaigns. Ian  Dodson

The Art of Digital Marketing. The Definitive Guide to Creating Strategic, Targeted, and Measurable Online Campaigns

Digital Sense. The Common Sense Approach to Effectively Blending Social Business Strategy, Marketing Technology, and Customer Experience. Brian  Solis

Digital Sense. The Common Sense Approach to Effectively Blending Social Business Strategy, Marketing Technology, and Customer Experience

They Ask You Answer. A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digital Consumer. Marcus  Sheridan

They Ask You Answer. A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digital Consumer

The Strategic Storyteller. Content Marketing in the Age of the Educated Consumer. Alexander  Jutkowitz

The Strategic Storyteller. Content Marketing in the Age of the Educated Consumer

The New Rules of Marketing and PR. How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly. David Meerman Scott

The New Rules of Marketing and PR. How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

Marketing to Millennials For Dummies. Corey  Padveen

Marketing to Millennials For Dummies

Book Yourself Solid. The Fastest, Easiest, and Most Reliable System for Getting More Clients Than You Can Handle Even if You Hate Marketing and Selling. Michael  Port

Book Yourself Solid. The Fastest, Easiest, and Most Reliable System for Getting More Clients Than You Can Handle Even if You Hate Marketing and Selling

Neuromarketing For Dummies. Peter  Steidl

Neuromarketing For Dummies

Big Data Marketing. Engage Your Customers More Effectively and Drive Value. Lisa  Arthur

Big Data Marketing. Engage Your Customers More Effectively and Drive Value

What Great Brands Do. The Seven Brand-Building Principles that Separate the Best from the Rest. Denise Yohn Lee

What Great Brands Do. The Seven Brand-Building Principles that Separate the Best from the Rest

Romancing the Brand. How Brands Create Strong, Intimate Relationships with Consumers. Tim  Halloran

Romancing the Brand. How Brands Create Strong, Intimate Relationships with Consumers

YouthNation. Building Remarkable Brands in a Youth-Driven Culture. Matt  Britton

YouthNation. Building Remarkable Brands in a Youth-Driven Culture

Behavioral Marketing. Delivering Personalized Experiences At Scale. Dave  Walters

Behavioral Marketing. Delivering Personalized Experiences At Scale

Magnetic. The Art of Attracting Business. Joe  Calloway

Magnetic. The Art of Attracting Business

The Ways to New. 15 Paths to Disruptive Innovation. Jean-Marie Dru

The Ways to New. 15 Paths to Disruptive Innovation

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6