Твоя библиотека
Главная
Список разделов
Популярное
Главная
Список разделов
Раздел: реклама
Driven. Inside BMW, the Most Admired Car Company in the World
Affiliate Millions. Make a Fortune using Search Marketing on Google and Beyond
The Do-It-Yourself Lobotomy. Open Your Mind to Greater Creative Thinking
And Now a Few Laughs from Our Sponsor. The Best of Fifty Years of Radio Commercials
The Adweek Copywriting Handbook. The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters
Advertising For Dummies
Casting for Big Ideas. A New Manifesto for Agency Managers
Pick Me. Breaking Into Advertising and Staying There
Beyond Listening. Learning the Secret Language of Focus Groups
The Brutal Truth About Asian Branding. And How to Break the Vicious Cycle
Der Mind Malus
Основы выставочной деятельности 2-е изд., пер. и доп. Учебное пособие для СПО
Managing Corporate Social Responsibility. A Communication Approach
Advertising and Society
World Media Ethics
Strategic Social Media
Интернет-журналистика и интернет-реклама
Таргетированная реклама. Точно в яблочко
Реклама: разработка и технологии производства. Учебник и практикум для СПО
Наружная, внутренняя, транзитная реклама
Менеджмент рекламы в современных СМИ
Frenemies: The Epic Disruption of the Advertising Industry
Твой успех в сетевом маркетинге
An Advertiser's Guide to Better Radio Advertising
Managing Creative People
Werbekonzeption und Briefing
Правовое регулирование рекламной деятельности и связей с общественностью
Эффективность рекламы – главный залог успеха
Коммуникология: теория и практика массовой информации
Всеобщая история рекламы
Как создать крутой рекламный текст
Нарьянмарский премиум
Лесная невеста
Промо пермских путан
Прощание с ковбоем Мальборо
Марсианин Хиро Мизуно
Тизер
Основы социальной рекламы 2-е изд., пер. и доп. Учебное пособие для СПО
Основы интегрированных коммуникаций (рекламы и связей с общественностью)
How to Create an Idea If You Are Not Ogilvy
China Business - Die 50 besten Marktl?cken
Копирайтинг: сила убеждения
Копирайтинг & спичрайтинг. Эффективные рекламные и PR-технологии
Global and Multicultural Public Relations
Public Relations Theory
Attraction Marketing Per Principianti
Public Relations Theory
Технологии пропаганды
Исследования в маркетинге и рекламе
Рекламная константа: разработка и оценка
1
2
3
4